Wednesday, December 2, 2009

Mee Goreng Ayam (Mamak Style)


24 November 2009, Selasa
Lokasi :- Ampang Melawati (Restoran Mamak berhampiran dengan Sri Nara Tomyam & Seafood)

Apa yang aku nak cerita adalah pasal Mee Goreng Ayam yang aku makan dekat area Ampang Melawati. Yang bestnya pasal mee goreng ni sebab rasa dia tak lari macam mee goreng yang kebanyakan restoran melayu masak. Tak tahulah kebetulan atau sebab aku dah lapar sangat ke hari tu. Tapi yang pasti memang rasa dia still the same as the first time I eat there. Bukannya tu first time aku pergi ke kedai mamak tersebut sebab kalau aku pergi ke area flat dekat area Ampang Melawati aku mesti pergi singgah makan dekat kedai-kedai area tu. Aku nak cerita panjang lebar sangat pun tak boleh, yelah lain orang lain lidah yang merasanya. Depends on You to taste it.

No comments:

Post a Comment