Thursday, December 31, 2009

Fenomena [ H ]


23 Disember 2009, Rabu
Lokasi : Car Wash depan Stadium Tuanku Abdul Rahman (STAR), Paroi

Memandangkan cuaca yang maintain setelah sekian lama tidak menentu serta kereta aku yang berdebu seperti kereta Rally telah memungkinkan aku untuk pergi ke Saloon kereta yang berhampiran untuk mencuci badannya yang sudah sekian lama kelihatan kusam dan comot. Jadi aku pun pergilah ke Car Wash yang juga terletak di area Paroi. Bukan Area 51 ye.huhuhu…lalalala.

Jadi sementara aku menunggu turn kereta aku dibersihkan aku pun melepaskan lelah di sofa yang disediakan. Bila kereta aku siap disembur dengan buih khas buat bodynya yang solid itu. Aku pun menantikan dengan penuh berdebar apakah aksi yang bakal dilaluinya selepas itu. Lalu kereta aku pun dibawa masuk ke pondok khas untuk dikilatkan. Jadi ia pun melalui servis pengilatan luar dan dalam baik punya agar menampakkan lagi shape bodynya yang solid dan bershining itu.

Sementara aku ternanti-nanti akan kesudahannya, terlihatlah aku fenomena ini. Deretan kereta yang sama jenis dengan kereta aku. Macam dah planning pulak. Macam ada Grand Gathering Honda pulak time tu. So aku pon capturelah gambar yang kebarangkalian terjadinya perkara ini 10 dalam sejuta untuk dijadikan kenang-kenagan dan tatapan anak cucu suatu masa nanti. Hahahaha. 

No comments:

Post a Comment