Tuesday, December 22, 2009

“ For Display, Promotion or Pervert…”


12 Disember 2009, Sabtu
Lokasi : Parking Bay, The Mines Shopping Complex

Pelik eee dengan tajuk post aku ni. Hehehehe…. Tuhan dah anugerahkan kita mata gunanya pun untuk melihat. Sementara aku nak jalan pergi ke Main Entrance The Mines, mata aku terpandanglah kearah satu kereta yang kecil molek park betul-betul berhampiran dengan kereta Pak Lan. Aku tengok punya tengok dekat cermin belakang dia sekali tergantung la lingerie. Dan yang pasti kalau melihat pada saiznya memang dah pastilah bukan saiz normal.

Kalau nak dipakai pun aku rasa kucing je la kot yang muat. Bila aku pikir-pikir balik tak tahulah owner kereta tu guys or gurlz sebab aku bukannya spy sampai nak pergi intip ke frontside kereta dia. Lantak dioranglah nak gantung apa-apa sajakan. Kereta diorang. Tapi aku rasa macam weird plak dengan accessories kereta dia tu. Kalau nak bagi nampak cantik pun kereta tu pandai-pandailah make-upkan kereta tu. Jangan ibarat “Tangkap Muat & Asal Boleh” saja. 

No comments:

Post a Comment