Thursday, December 31, 2009

2009 – Pengisian dan Rumusan

Hari ini genaplah 365 hari kita berada di tahun 2009. Setelah setahun aku mengharungi tahun ni dengan bermacam-macam ragam kehidupan kini aku melangkah selangkah lagi kehadapan menjalani kehidupan yang kian mencabar. Banyak benda yang aku dah buat dan banyak juga benda yang telah terjadi.

Antara event besar yang aku dapat join tahun 2009 ni macam SHOUT Award dan Konsert Diawan Biru SEARCH, konsert yang penuh dengan kontroversi. Yang penting walaupun aku kurang berpuas hati dengan konsert tersebut tapi disebabkan konsert yang last dari Search kira terubat jugalah hati ini.

Selepas itu aku juga berjaya menawan Miaoww City. Aku berpeluang ke Kuching, Sarawak selama lima hari. Banyak jugalah tempat yang dapat aku pergi walaupun masa yang ada singkat. Semuanya atas bantuan Edel dan Majid. Nanti untuk forum yang akan datang aku uploadkan menu yang aku pernah makan semasa aku berada di Sarawak selama lima hari tu.

Dan dalam tahun ini juga adalah saat yang worse buat beberapa staff SII seperti aku sebab ditamatkan kontrak yang telah bertahan selama 2 tahun lebih. Walaupun dengan secara rasminya aku bukan lagi warga SII tetapi banyak kenangan yang aku dah capai dekat sana (Hehe korang pon tau apa mendenyakan rakan-rakan semua, Huahahaha). Dan pengakhiran aku bekerja disana bukan bermakna penyudah untuk karier yang aku dah bina selama ini. Anyway life must go on.

Dan segala perkara yang dah berlaku sepanjang tahun 2009 ni aku akan jadikan sebagai kenangan. Dan segalanya sudah aku mulakan sejak bulan sembilan hari itu. Dan dengan kehadiran blog aka live jurnal aku ni, aku akan teruskan misi aku untuk menulis segala perkara yang terjadi mahupun yang dah lepas agar ia akan menjadi diari aku. Dengan hadirnya tahun 2010 ini akan menjadi tahun yang bermakna buat diri aku dan mungkin akan jadi tahun yang bertuah untuk aku dan semua.

Jadi kepada semua aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010. Dan harus diingat jadikanlah setiap perkara yang dah berlalu sebagai pemangkin untuk kita teruskan kehidupan kita. Setiap peristiwa dan pengalaman mengajar kita erti sebenar kehidupan. Good luck to both of us. See You Again tomorrow on the new beginning of new year.


Admin
arifunauthorised.blogspot.com

No comments:

Post a Comment