Saturday, November 21, 2009

Menu 2111


21 November 2009, Sabtu
Lokasi : Rumah Parentku
Hari ni makanan tengah hari aku boleh dikatakan lengkap sebab adanya protein, zat besi serta lauk pauk yang berkhasiat dan sedap. Aku dah lama tak makan menu yang banyak macam hari ni. Mana taknya selalu kalau aku dekat rumah aku seorang saja. Memandangkan hari ini hari pertama cuti sekolah jadi aku dapatlah luang masa lebih dengan emak dan ayah aku.

Aku namakan hidangan hari ini 2111 sebab kalau korang tengok dekat gambar yang aku uploadkan tu, korang perasan tak mana lauk yang banyak. Sudah semestinya kangkung kan. Konsep dia macam ni, Kangkung 2 sudu dan lauk-lauk lain aku ambil satu sudu. Maka jadilah hidangan 2111 yang juga nombor keramat diri aku. Sesiapa yang mengenali diri aku tahulah berkaitan dengan susunan nombor yang aku maksudkan ini.

No comments:

Post a Comment