Thursday, November 12, 2009

BMW on the hurry


11 November 2009, Rabu
Lokasi : Hospital Port Dickson

Hari ini aku pergi ke Port Dickson sebab temankan Mr. Hattamura untuk sesi temuduga di sana. Aku gerak seawal 7.15 pagi kerana takut terlambat memandangkan sesi temuduga bermula jam 8.30 pagi. Aku drive sekitar 80-100 sambil melayani panorama indah sepanjang perjalanan ke Port Dickson. Sempat jugalah aku tangkap beberapa keeping gambar sepanjang perjalanan tersebut. Akhirnya selepas 35 minit perjalanan aku pun tiba di Hospital Port Dickson.

Selesai saja sesi temuduga dalam jam 10.00 pagi aku pun mengorak langkah untuk ke destinasi seterusnya. Mula-mula aku cadang nak pergi mandi laut tetapi memandangkan cuaca yang mendung mendadak membantutkan plan aku. Semasa nak keluar dari perkarangan hospital mata aku terpandanglah konvoi BMW. Kalau tak silap aku ada lebih kurang 7 biji termasuk sebiji Mini Cooper yang menjadi escort. Terus lensa kamerafon aku difokuskan kea rah kereta yang bergerak sepantas kilat itu.

Aku pun terus memecut laju untuk mengejar konvoi tersebut tapi tidak berjaya memandangkan kereta banyak waktu tu. Akhirnya konvoi yang berharga tersebut lenyap dari mata aku. Dari apa yang aku nampak kesemua BMW tersebut adalah model yang baru masuk pasaran Malaysia. Mungkin kereta tersebut dalam sesi jelajah satu Malaysia untuk promosi kot.

No comments:

Post a Comment