Friday, November 20, 2009

Kuay Teow Kerang


Entah kenapa tiba-tiba perut aku masih lagi lapar, padahal baru saja lepas makan nasi berlaukkan sambal drummet ayam goreng yang aku masak petang tadi. So aku pun membuka langkah untuk pergi ke kedai mencari juadah untuk makanan tamabahan. Sekali aku teringat Kuay Teow Kerang depan pasaraya Family Store Taman Ampangan.

Kebetulan pula aku baru saja beli barang yang emak aku kirim, alang-alang dah terlanjur aku sampai dekat situ baik aku beli saja Kuay Teow tu. Kang takut kempunan pula. Macam orang mengidam pulak. Sampai saja rumah aku pun menjamu hidangan tersebut. Walla…still same as the old one. Rasa dia tak berubah. Tu yang buat aku suka beli Kuay Teow Kerang dekat stall tolak tersebut. Kena pula dengan cili jeruk, huhu… Akhirnya aku pun makan dengan aman sambil ditemani kucing liar yang bermastautin di rumah parent aku ni.

1 comment:

  1. nanti line internet dah elok aku uploadkan gamabar makanan aku ni. Line internet tengah macam haramjadah sekarang ni, lembab manab. Maklumlah line dah sesak sebab budak-budak dah start surf internet time cuti-cuti ni...

    ReplyDelete