Thursday, November 12, 2009

Lamb + Chicken (2 in 1)





10 November 2009, Selasa
Lokasi: Paroi Chops & Grill , Medan Selera Stadium Tuanku Abdul Rahman aka ( Stadium Paroi )

Balik saja dari lawatan membeli barangan di Tesco Seremban 2, aku dan Hattamura pun pergilah pusing-pusing cari makan malam. Kebetulan pula masa itu, emak dengan ayah aku pun keluar, so memang kena makan dekat luar jugalah jawabnya. Sedang aku memandu meredah bypass yang masih lagi dalam pembinaan, tiba-tiba telefon aku pun berbunyi. Emak aku telefon ajak makan sama-sama. Selepas mendapat kata putus dan sepakat aku dengan Hattamura pun pergilah ke lokasi yang telah ditetapkan.

Sampai saja dekat kedai aku pun disambut pelayan kedai tersebut. Diberikan menu lantas aku pun mengorderkan makanan malam aku hari itu "Chicken & Lamb Grill" menu 2 in 1. Saja nak try menu baru, bukan aku tak pernah makan cuma nak try rasa kedua-duanya sekaligus. Sampai je hidangan aku pun terus rasa...Tada, huhu sambil aku mengalirkan airmata yang bergelingan aku pun menyatakan superbb....sampai macam tu sekali reaksinya...hehe.

Untuk pengetahuan anda semua, Paroi Chops & Grill ini adalah sambungan untuk generasi terawal Mama Chops & Papa Grill yang dibuka di lokasi terpilih serata semenanjung. Dekat kedai ini bukan saja ada menyediakan hidangan berupa grill dan chop saja malahan turut disediakan Asian Cuisine yang terpilih. So banyak choice la kalau nak makan. Maybe next time aku nak try pulak menu yang lain-lain. Andaikata anda berkunjung ke area Paroi, Negeri Sembilan bolehlah berkunjung ke Paroi Chops & Grill untuk nikmati sendiri sajian yang telah aku cakapkan ini.

No comments:

Post a Comment