Thursday, November 19, 2009

Dapat Surat



Hari ni macam biasalah, lepas aku bangun tidur,siap mandi dan berkemas rumah tibalah masanya aku memasak sarapan dan juga makan tengah hari terus. Hari ni aku masih lagi makan mee macam hari-hari yang lepas. Tengah hari nanti baru aku makan nasi pula.

Lauk aku makan tengah hari nanti adalah Sambal Drummet Ayam Goreng dengan sup sayur sawi. Tengah aku syok masak-masak tiba-tiba adalah bunyi hon depan rumah aku. Aku ingatkan bom meletup rupa-rupanya ada kurier servis dating rumah aku. Patutulah bunyi pin..pin..pin. Lepas tandatangan saja kertas yang diberi dekat aku. Aku pun dapatlah surat yang berbunyi… SESI AMALI dan PERSEMBAHAN HASIL KERJA bagi jawatan yang telah aku pohon. Suka… Mau tak nya lama aku apply dapat juga apa yang aku harapkan.

Akhir kata dari aku, makanlah kamu sekalian umat sebelum nasi dan lauk menjadi sejuk di bawah tudung saji.

No comments:

Post a Comment