Sunday, March 7, 2010

Makaroni Goreng


21 Februari 2010, Ahad
Lokasi : Rumah Parent aku lerr, mane lagi…

Lagi sekali aku dapat menikmati hidangan istimewa yang kerap emak aku buat. Memandangkan aku memang suka makan makanan Itali jadi emak aku pun masakkanlah menunya yang istimewa iaitu Makaroni Goreng. Apa yang istimewanya Makaroni ini adalah kuah pasta yang digoreng sehingga menjadi kering seperti mee goreng mamak. Ditambah pula dengan hirisan sosej dan juga daging burger yang dihancurkan untuk dijadikan perencah untuk Makaroni tersebut. Emak aku pun rasa puashati masak kali ini sebab habis dimakan walaupun banyak. Bayangkan seharian aku tak sentuh nasi, hanya makan makaroni gara-gara rasanya yang memang dah cukup buat aku kenyang dan bertenaga buat seharian. Dan bila malam menjelma barulah aku makan nasi setelah habis Makaroni Goreng tersebut aku makan dengan emak aku.

No comments:

Post a Comment