Tuesday, March 2, 2010

Lori Kegunaan Terkenit Di Muar (Mungkin Dunia kot)


6 Februari 2010, Sabtu
Lokasi : Traffic Light Parit Bunga

Dipendekkan ceritalahkan sedang aku mengelamun dan bola mata aku yang meliar kesana sini memerhatikan sekitar, terpandanglah aku dekat sebuah lori yang diletakkan di sebuah kedai potong yang terdapat dekat area Parit Bunga. Apa yang menariknya pasal lori tersebut bukanlah sebab dia dibuat dengan emas. Cuma aku lihat rupanya yang betul-betul tough untuk kegunaan yang lasak. Dengan bodynya yang betul-betul keras sama macam lori hantu yang sering kelihatan di tapak-tapak pembinaan. Dan yang uniknya lori ini aku rasa dah macam menan (Mainan) budak-budak sebab memang keciklah lori tersebut. Stylo pulak kalau modified balik dan jadikan salah satu koleksi automotif. Manalah tau korang berkenan pulak nak hadiahkan dekat anak-anak buat hadiah harijadi so bolehlah rundingkan harga dengan owner lori tersebut. Kewl…

No comments:

Post a Comment