Thursday, November 4, 2010

Memburu Pencarian di IKEA



24 Oktober 2010, Ahad
Lokasi : IKEA, Mutiara Damansara

Dah lama aku tak turun IKEA. Alang-alang orang dah ajak aku pun menjoinkan dirilah. Masih lagi menjadi bodyguard untuk Kaka dan Mat Pi akupun bawalah diorang ronda-ronda dalam IKEA untuk melihat antara barangan terbaru yang ditawarkan. Dari satu bahagian-bahagian ke satu bahagian aku menjelajah di IKEA tu. Dari petang membawa ke malam. Setelah tiada barang yang aku jumpa dan berkenan di hati aku pun melangkah untuk keluar pulang. Dan sementara menunggu saudara mara aku membayar barangan yang diborong aku pun bawalah budak-budak ni pergi jalan-jalan dekat kedai di area Ikano Power Centre. Selepas 3 jam berada di situ kitorang pun pulang menuju semula ke Cheras. Begitulah serba sedikit hari ku berjalan seperti biasa untuk menanti tibanya hari esok.

No comments:

Post a Comment