Thursday, October 20, 2011

Sesi Suai Kenal


20 September 2011, Selasa

Kampung Gajah, Perak

Ok guys. Kali ini aku nak ceritakan antara aktiviti yang telah berlangsung dalam sesi suai kenal dalam modul Pembangunan Kumpulan. Selepas segala penerangan berhubung kursus induksi berakhir kini tibalah masanya kesemua peserta dari Dewan Bestari 1 & 2 melukis sebuah potret wajah rakan-rakan mereka yang ada dalam bilik seminar tersebut. Syaratnya pilih seorang sahabat dari empat penjuru kemudian lukis gambarnya sekreatif mungkin beserta dengan pesanan.

Jadi aku pun choose la saudara Meor memandangkan muke die senang nak dilukis. Dan lebih memudahkan sebab dia duduk belakang aku jer. Jadi die pun tukarlah dengan kad nama aku. Dan bermulalah lukisan muka yang kreatif. Memandagkan kebanyakan gambar peserta yang tertera pada kad nama khas telah dipenyekkan maka hasilnya jadilah muka Meor versi penyet. Dan bila sampai gambar aku pulak fuhh dah macam Goku cerita kartun Dragonball. Hehehe, anyway thanks bro mesti korang semua masih terkenangkan saat-saat masa induksi tempoh hari. Jadi hasilnya seperti yang aku lampirkan di atas.

No comments:

Post a Comment