Wednesday, January 6, 2010

Night Of The Zombies (1981)


Cerita oldskool ini mengisahkan sebuah penyiasatan yang telah dijalankan tentang mayat tentera yang hilang juga terdapat rumor mengenai zombie. Juga melibatkan zombie Perang Dunia Kedua dimana untuk kali ini terdapatnya zombie dari tentera US dan tentera Nazi. Cuma yang tak syoknya mengenai cerita ini sebab memang dia adalah cerita zombie paling tak best pernah aku tengok.

Bosan tahap mahadewa. Dahla zombie yang datang boleh buat korang tergelak. Sebab muka zombie diorang macam Innocent. Dah tu time diorang datang zombie dia tergelak time nak balik pun tergelak. Tapi just sound jelah, zombie dia nampak pun sekali dua je. Puas aku tunggu dari mula sampai habis. Give up aku tengok cerita macam ni. Tajuk cerita dah best, cuma cerita dia memang takda kena mengena dengan zombie.
Tak paham apa motifcerita dia. Selain tajuk dia Night of The Zombies terdapat juga beberapa tajuknya yang lain iaitu Battalion of the Living Dead (USA) (alternative title), Gamma 693, Night of the Wehrmacht Zombies, Night of the Zombies II (USA) (alternative title), Sister of Death (USA) (alternative title), The Chilling (UK) (video title). Tapi jangan korang keliru pulak sebab ceritanya memang sama tajuk saja lain-lain.

Aku juga banyak baca komen orang pasal movie zombie yang worst ni. Rata-rata memang setuju cerita ni tak patut dikeluarkan sebab merugikan duit diorang. Dahla gambar cerita dia memang original tape version, so korang paham-paham sajalah warna dengan kualiti videonya yang dah mula mereput tu. Untuk cerita ni aku bagi tahi bintang je.

No comments:

Post a Comment