Monday, July 26, 2010

Raining over the Art's Car








Ondaway nak balik dari Seremban last weekend, aku lalulah jalan dari Highway PLUS menuju ke tol Batu 3,Shah Alam. Keadaan yang pada mulanya hanya hujan rintik-rintik kini menjadi lebat-selebatnya sepanjang perjalanan tersebut. Setibanya aku di persimpangan Putra Height tiba-tiba dalam samar-samar hujan, ternampaklah aku akan kelibat sebuah kereta yang agak rare. Aku pun cubalah memintas.

Bila aku lalu betul-betul dekat sebelah dia, menjerit riang aku sebab nampak salah satu kereta yang tersenarai dalam BMW Art's Car yang ada dalam dunia ni. Yang paling bertuahnya aku dapat tengok sendiri depan mata. Memang berseni sungguh kereta tersebut. Puncanya yang buat aku betul-betul kagum dekat Bimmers tersebut sebab aku ada baca kisah mengenai BMW Art's Car sebelum ni. And then, seminggu yang lalu pulak Mizan berlari-lari anak tunjukkan aku kereta BMW tersebut masuk dalam paper The Star bulan 6.

Jadi selepas saat bermulanya aku terserempak dengan kereta yang betul-betul rare dalam dunia ini. Terjadilah babak kejar-mengejar diantara aku,Bimmer dan marshall car yang mengiringi Bimmer tersebut. Bagaikan berada di Galaksi Bimmer Sakti. Dan hasilnya adalah beberapa keping gambar yang dapat aku kongsikan bersama dengan kalian semua. Tapi sayang, andaikata adanya SLR dekat tangan aku masa tu dah tentu aku menjadi paparazi yang tak lekang dengan berpuluh-puluh gambar yang dicapture.

Sebagai bukti hari yang bersejarah dan bertuah buat aku pada hari Ahad lepas, aku kepilkan sekali gambar BMW Art's Car yang aku maksudkan tersebut. Tapi hanya itulah yang dapat aku sajikan memandangkan aku snap guna phone jer. So nampaklah pixel-pixel yang kurang menarik pada gambar yang aku capture tersebut.

No comments:

Post a Comment