Sunday, April 10, 2011

Majlis Persandingan Nizam &Ida





26 Mac 2011, Sabtu
Kampung Dingkir, Inas, Johol, Negeri Sembilan

Pejam celik pejam celik dah sebulan rupanya ex-housemate aku bergelar suami buat isteri kesayangannya Noor Hidayah a.k.a. Ida. Aku berkesempatan pergi ke perkahwinannya memandangkan aku dah kenal dengan Ijam sejak dari tadika lagi. Lepas tu kitorang berjiran pulak tu masa dekat taman lama aku dulu. Last kitorang keluar pun masa pergi ke Genting tahun lepas. Turut sama pada hari perkahwinannya adalah juga rakan setaman yang lain, Hafiz dan Awai. Untuk ruangan yang pendek dan ringkas ini ingin diucapkan sekali lagi Selamat Pengantin Baru kepada Ijam dan Ida. Semoga berbahagia selalu. Kini dah settle sorang, ade tiga lagi. Mmm... "bila lagi giliran saya..." (petikan dialog Filem Man Laksa)

No comments:

Post a Comment